Göz diye gören göze derler!



Bilir misin tenden kurtulunca kulak da burun da göz olur!
Ariflerin vücudunun her kılı göz olur!
İki parmağını iki gözünün üstüne koy, bir şey görebilir misin?
İnsan gözden ibarettir. Göz diye gören göze derler.
Kahrına da aşığım, lütfuna da şaşılacak şey ki, ben bu iki zıdda gönül vermişim.
Zira ortalık karanlıktır, her tarafta pamuk dolu. Pamuk arasında kıvılcım nasıl durur?
Zalim onlardır ki gözlerini kapamışlar, söyledikleri sözlerle bütün âlemi yakmışlardır.
Bir söz, bir âlemi yıkar, ölmüş tilkileri aslan eder.
Canlar aslen İsâ nefeslidir; bir anda yara, bir anda merhem olurlar.
Canlardan perde kalkaydı; her canın sözü, Mesih'i’ sözü gibi tesir ederdi.

( ''En büyük çığlığımın sahibi en küçük olanla simgeli, En büyük tutkum olan da en küçük olanın sahibi''...Mesih' i sözü gibi olmuş mu sizce? :) bu sözün yaratıcısı ben ama en küçük olan spermden en büyük çığlığı attırmayı tasarlayan ben değil ve onu Meryem Ananın rahminde yoktan var eden de ben değil...ama bu sözü yaratmamın sebebi de aşkım ve tutkumdan başka bir şey değil ve bu sözün bendeki manası 3 :) Mesih gibi üçleme yaptım iyi mi :)

Mevlana dan alıntılar...ve eklemeler...


Sevgi Tama

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendini BİL!

Beyinden geçen düşünceler bize mi ait?